Vores personale på lageret er her stadig...Retur til nyheder

Alle ordre og leveringer fra lageret i Viborg bliver behandlet som sædvanlig. 

 

Vi er alle påvirket på den ene eller anden måde af den nuværende situation forårsaget af Corona virussen. Hvert land håndterer situationen forskelligt, men alle tager situaitonen meget seriøst, og det er en vanskelig situation, uanset hvor man er fra. Som jeres samarbejdspartner, ønsker vi at informere jer om, hvordan vi håndterer situationen her hos TEFCOLD.

Baseret på de generelle anbefalinger fra den danske regering arbejder alle medarbejdere, der har mulighed for det, hjemmefra indtil i hvert fald 14. april. Men, vores personale på lageret arbejder stadig på at få alle ordrer afsendt som ønsket - selvfølgelig blot med ekstra afstand til hinanden.

 

Hvad er påvirket?

Generelt så lidt som muligt.

Vi tager vores medarbejders sikkerhed meget alvorligt og tager alle anbefalede forholdsregler, men vi er klar til at betjene kunder både via e-mail og telefon og holder vores lager åbent og klar til at håndtere ordrer.

- Alle direkte telefonlinjer til sælgerne hos TEFCOLD er indstillet til at blive omdirigeret til sælgerens mobiltelefon, og alle opkald direkte eller til mobiltelefon håndteres som normalt. Efterlad bare en besked, hvis telefonlinjen er optaget, og din kontaktperson vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.
- Alle e-mails til kontaktpersoner / salgsteams hos TEFCOLD med spørgsmål, ordrer, anmodning, tilbud, bekræftelser, levering osv. vil blive behandlet som sædvanligt.
- Alle ordrer og forsendelse fra vores lager i Viborg, Danmark, håndteres som sædvanligt, da vores lagerpersonale stadig behandler alle ordrer og leveringer.
- TEFCOLD-personale rejser ikke til udlandet for møder før den 14. april, og vi anbefaler, at alle personlige møder afholdes via Skype eller andre lyd / video-medier
- Vi accepterer ikke nogen anmodning om personlige møder på TEFCOLD-kontoret indtil videre, men er selvfølgelig klar til at møde dig via Skype eller andre lyd / video-medier.

Vi beder om forståelse, hvis nogle af vores processer og svar kan tage lidt længere tid end normalt. Vi vil gøre vores yderste og arbejde hårdt for at reducere eventuelle påvirkninger og konsekvenser for vore værdsatte TEFCOLD-kunder.

 

De bedste hilsner,

TEFCOLD A/S

 

Jesper Kirkeby Hansen

Adm. Direktør